βάλτε τα καλά λιπαρά στη διατροφή του παιδιού σας!

Αλήθεια, είναι η κατανάλωση λιπαρών τόσο βλαβερή για την υγεία μας; Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως τα λιπαρά διακρίνονται σε καλά και κακά. Τα «καλά λιπαρά»  πηγές των οποίων είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, τα φιστίκια, οι σπόροι και το ραγανέλαιο είναι ωφέλιμα για την υγεία μας και πρέπει να περιλαμβάνονται στη δική μας διατροφή και αυτή του παιδιού μας.

Τα μονοακόρεστα λιπαρά είναι τα πιο υγιεινά λιπαρά, γιατί όχι μόνο ρίχνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης, αλλά ενισχύουν τα επίπεδα της καλής. Θεωρούνται το ατού της δίκαια διαφημιζόμενης μεσογειακής διατροφής, η οποία συνδέεται  άμεσα με τη μακροζωία,  τη μείωση του καρκίνου και τη συχνότητα εμφάνισης της καρδιοπάθειας και της παχυσαρκίας. Εντάξτε τα στη διατροφή του παιδιού σας από νωρίς – επιλέξτε το ελαιόλαδο για το μαγείρεμα (είναι πιο ευσταθές από το πολυακόρεστο λάδι) και δίνετέ του συχνά ελιές και αβοκάντο.

Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι μπορούν κι αυτοί να ενταχθούν στη διατροφή του παιδιού σας από την ηλικία των τριών ετών. Είναι πολύ σημαντικό να συμπεριληφθούν αυτά τα στοιχεία στην παιδική διατροφή όσο πιο νωρίς γίνεται,  γιατί είναι σημαντικά για τη διατήρηση της καλής υγείας.

περισσότερα για την σωστή διατροφή του παιδιού σας μπορείτε να διαβάσετε στο βιβλίο μας πώς να βοηθήσετε ένα υπέρβαρο παιδί από τις εκδόσεις Ψύχαλου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Το σχόλιο σας